środa, 6 września 2017

Reaktywacja - sukienka na szydełku.

Oj dawno mnie tu nie było. Dawno...
Jakoś ten czas ucieka niesamowicie szybko. Dom, dzieci, ZHP, praca, szydełko pomiędzy tym wszystkim i tak się jakoś samo zadziało. Jednakże robótkowo nie leniuchowałam aż tak, więc teraz będzie co prezentować :)
Dzisiaj prezentuję sukienkę zrobioną według wzoru udostępnionego na stronie manualni.pl. Wykonanie oczywiście z drobnymi modyfikacjami.


Była to praca, która wymagała ode mnie wiele poświęcenia i uwagi. Pierwszy raz zrobiłam ubranie. Pierwszy raz musiałam dopasować wzór do rozmiaru. Pierwszy raz szyłam tiul i przyszywałam lamówkę i gumę.


Oczywiście nie obyło się bez problemów. Jako, że karczek zrobiłam sama, musiałam pas z elementów dostosować odpowiednio.



Problem miałam też ze sposobem łączenia elementów. Żaden mi nie pasował, więc często prułam.

Ostateczny efekt jest dla mnie bardzo zadowalający, jednakże po całym dniu córki w sukience zauważyłam, co muszę poprawić jeszcze.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz